09 maart 2011

31 - Zara; Trenchcoats en parka's

Superleuk, de collectoe Trenchcoats en parka's.
Zara heeft niet zo'n goedkope kleding..
Ik laat je nu 5 kledingstukken zien,
die nu bij Zara te koop zijn.
Je kan dit allemaal vinden op:


Name: Cape Jack Studio
Price: 99,95 EUR
Colour: Stone
Echt super leuke jas/cape!
Ik heb er nog niemand mee zien lopen..
Het heeft geen mouwen, dus ik weet niet of dat lekker zit..
Hij staat wel heel leuk!

Name: Waxed Jack
Price: 99,95 EUR
Colour: Tabak.
Leuke kleur, bij blond/wit/zwart haar.
Bij bruin haar vind ik deze kleur nooit zo mooi staan.
Erg stoere jas!
Name: Regenjas met Panterprint
Price: 99,95 EUR
Colour: Bruin
Hoe ze hem hier aanhebben vind ik het het leukst!
De jas druk, de rest van de kleren rustig.
Erg mooie jas, met een leuke print!
Name: Camouflagejack
Price: 69,95 EUR
Colour: Kaki
Weer een stoer jasje,
Driekwart mouwen staan lekker speels.
De print vind ik iets minder, maar dat is mijn smaak.
Hoe ze hem hier dragen vind ik wel erg leuk!
Name: Jacquetjas met Schoudervulling
Price: 139,00 EUR
Colour: Rood
Een jas voor meiden die op willen vallen!
Knalrood, schoudervulling..
Ik zou hem zelf nooit dragen,
maar ik vind hem wel leuk!
Wie dit draagt.. respect dus (:
Een jas met pit!

Welke jas vind jij het leukst, en waarom?
xoxo inge.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten