05 maart 2011

28 - 'zomer' benen! Hoe krijg je die?

Mooie, sexy benen?
Hoe krijg je die?
Ik ben gaan zoeken op google, mijn beste vriend :)
En ik heb alle tips en tricks bij elkaar gezet,
Want wie wilt er nou geen 'zomerklare' benen?

Gelukkig is het nog niet zulk mooi weer, dus je hoeft ook nog geen korte broekjes, bikini's of rokjes aan.
Je hebt dus nog genoeg tijd!

Zelf heb ik erg dunne benen, waar ik niet trots op ben.
Ik zou graag wat vollere benen willen hebben.
Maar ik ben nog in de groei dus alles kan nog :)

Eten.
Wat je vooral niet moet eten is zout  !
Ook liever geen fris zoals 7-up, Coca Cola, Sisi en dat soort drankjes (met prik)
Het beste is om veel groenten en fruit te eten.
Ga jezelf natuurlijk niet uithongeren! (:

Verzorging.
Borstel je benen!
Het duurt eventjes voordat je resultaat hebt, maar het werkt wel.
Onder de douche kan je het het beste doen.
Het helpt vooral tegen cellulite, en het maakt je benen mooi glad.
Wat je ook kan doen is scrubben.
Dat is goed voor je bloedsomloop.
Het duurt hierbij ook erg lang, voordat je resultat ziet.
Meestal kan je pas na 1 maand verandering zien.

Bruine benen.
Witte benen lijken dikker, dus laat ze lekker bruin worden!
Ga een dagje naar het strand, (als het mooi weer is..) en smeer je goed in.
Je benen lijken doordat ze bruin zijn al veel dunner.
En het ziet er ook erg mooi uit! (vind ik zelf.)

Drainage.
Door deze kuur zie je binnen een paar dagen al verschil.
Drainage pillen zijn bijna overal te koop.
Er is ook drainage siroop te koop.
Ik weet niet hoelang je het moet volhouden,
maar het lijkt mij wel te doen.

Steppen.
Als je stept, verbrand je de meeste calorieën.
Je krijgt er ook nog eens mooiere benen van,
en het geeft je een betere conditie.

Waxen.
Harige benen zijn niet sexy! (:
Je kan daarom je benen waxen,
of scheren.
Het voelt dan veel lekkerder aan!

Crème.
Je kan ook elke dag een crème opsmeren.
Hierdoor zie je ook snel resultaat.
Door waxen of scheren wordt het snel droog, (de huid).
Door er crème op te smeren, voorkom je dit.

Drinken.
Drink veel veel veel water!
Het is niet alleen goed voor je benen, maar voor je hele lichaam!
Drink per dag zo'n 1,5 liter water.
Tip: zet een kan neer die voor 1,5 liter gevuld is met water, en zet er een beker naast.
Elke keer als je er langs loopt vul je de beker (hoeft niet meteen heel vol, verdeel het over de dag),
en drink het.
Vul iedere dag de kan aan.

Bewegen.
Blijf altijd in beweging!
Ga naar de sportschool, en kies een leuke oefening om te doen.
Er zit altijd wel iets bij wat jij leuk vindt.
Stukken lopen kan natuurlijk ook altijd!
Je kan natuurlijk ook oefeningen doen, gewoon thuis.
Met gewichten, en veel meer dingen!
Zoek op google, en je vindt heel veel.
Het is namelijk een beetje lastig uit te leggen..

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad, en hier nog wat foto's van (vind ik dan..) mooie benen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten