07 januari 2011

12 - its a shoe thing.

Wat op valt; de schoenen! En ík ga aan jullie, mijn keuze schoenen van de nieuwe collectie van H&M laten zien!



Lage blauwe schoentjes, super om te combineren bij een skinny jeans, met een marioneblauw (streep, stip, iets) shirtje. Tenminste, zo draag ik ze altijd..

Prijs: 9,95
Kleuren: Blauw - Wit - Zwart
Deze koraal kleurige Romeinse sandalen zijn behalve erg trandy, ook heel lekker om op te lopen. Geweldig onder een jurkje, of rokje wat van beneden wijd openloopt

Prijs; 9,95
Kleuren: Zwart - Koraal - Bruin - Goud
 Deze 'normale' zwarte hakken, zijn perfect onder een kort rokje, jurkje, of skinny jeans. Deze hakken moet je wel laten zoen, doe er dus niets over, dat staat een beetje raar bij de onderkant van de pijp. Ze zijn erg mooi!

Prijs: 39,95
Kleuren: Zwart

Sleehakken vindt ik meestal al super leuk staan, maar met deze kleurige print is hij nog veel leuker! Staat super onder.. alles! TIP; draag ze met blote benen, en doe het lint niet té hoog.

Prijs; 29,95
Kleuren: Bloementjes roze/aqua blauw/wit - Strepen blauw/wit
Deze sneakers zijn mijn favoriet. Meestal draag ik geen sneakers, maar omdat deze print er op stond, werd ik er meteel verliefd op! Ik draag ze onder een broek, maar om je outfit stoerder te maken; onder een rokje. Staat ook super leuk!

Prijs; 9,95
Kleuren: Bloementjes roze/zwart/blauw - Ruitjes zwart/wit

Deze blauwe 'spijker' soort sleehakken, zijn super trendy, met hout er bij. Ik zou deze niet echt snel bij een spijkerbroek aan doen. Eerder bij een legging, of een zwarte broek. TIP; doe accesoires er bij, met spijkerstof..

Prijs; 39,95
Kleuren: Spijkerblauw


Deze laarzen vond ik op eerste zicht niks. Maar toch zijn dit super leuke laarzen met een open voorkant, dat kan heel lelijk zijn, maar ook heel leuk. Het riempje er bij staat ook leuk, en de kleur vind ik wel super. Super bij een jurkje.. best wel cowboy-achtig (:

Prijs; 49,95
Kleuren; Beige/bruin


Deze schoenen vindt ik gewéldig! Ik vind ten eerste de kleur mooi, maar de veters er bij, en de details op de zijkant maken het helemaal af.

Prijs; 19,95
Kleuren: Beige - zwart



1 opmerking: